Communiceer via beeldschermen met uw doelgroep!
Wat is Narrowcasting?
Het communiceren van boodschappen, informatie en media via beeldschermen noemen we narrowcasting of Digital Signage. Of u nu in de winkelstraat loopt, bij de bakker om de hoek bent of vanuit het vliegveld kan gaan genieten van een welverdiende vakantie: de kans is groot dat u dagelijks op vele manieren narrowcasting-beeldschermen hebt zien hangen.
En het mooie is: Narrowcasting maakt impact. Je bereikt namelijk heel efficiënt uw doelgroep op het juiste moment en het is aangetoond dat Narrowcasting effectief is in het beïnvloeden van uw doelgroep. Start vandaag nog met Narrowcasting!
Waarom kiezen voor narrowcasting?
Als u wil communiceren met uw doelgroep, is Narrowcasting een uitermate geschikt middel om dat te doen. Of je nu een verbetering wil bereiken in de interne communicatie, aandacht wil trekken van klanten of bezoekers, een wachtverzachter wil bieden in de wachtkamer of de merkbeleving wil versterken. Narrowcasting is modern, actueel, betrouwbaar en betaalbaar. En met de professionals van ADL als uw back-up hebt u gegarandeerd de beste kwaliteit narrowcasting in huis. Haarscherpe beeldschermen, op ieder gewenst formaat, in een huisstijl die bij u past. U hoeft maar te bellen en wij regelen de rest. Uw klanten kunnen niet meer om u heen!
Dynamisch
Trekt de aandacht. Modern, speels of zakelijk. Professionele communicatie via beeldschermen, precies wat u wilt uitstralen.
Exploitatie
Altijd aanpasbaar. Realtime feedback van het systeem en van uw klanten. Plug & Play, met superstabiele en vakkundige apparatuur.
Conversie
Door het juiste gebruik van narrowcasting zorg je voor meer zichtbaarheid en meer omzet. De investering is zo terugverdiend!
Verminder vervuiling
Geen printjes, gescheurde posters of rommelige aanblikken meer aan de muur. En: geen overvolle papierbakken!
Wat bereikt u met Narrowcasting?
- Versterk uw eigen merkbeleving
- Heet bezoekers (persoonlijk) welkom
- Verbetering van de interne communicatie binnen kantoren
- Aandacht trekken van bezoekers, klanten of uw eigen personeel
- Narrowcasting draagt bij aan de Customer Journey
- Informeer en entertain bezoekers tijdens het wachten
Wat zijn de voordelen van Narrowcasting?
- Beïnvloed het gedrag van klanten of bezoekers
- Altijd actueel
- Beheer de content eenvoudig vanuit de cloud
- Korte terugverdientijd
- Eenvoudige contentcreatie door (custom-made) templates
- Verminder vervuiling
De inzet van Narrowcasting in verschillende toepassingen
Wanneer besluit u als bedrijf of organisatie om Narrowcasting in te zetten als communicatiemiddel? Hier zijn verschillende antwoorden op te geven. De een wil een hogere betrokkenheid onder de werknemers, de andere wil zijn bewegwijzering optimaliseren. Er zijn tal van oplossingen te maken voor verschillende toepassingen en allemaal met een communicatiemiddel: Narrowcasting! Hieronder een overzicht van dergelijke toepassingen:
- KPI’s of Dashboards tonen zoals Power BI
- Interactieve displays
- Storytelling
- Wayfinding/Bewegwijzering
- Roombooking
- Verbetering van de interne communicatie
- Wachtverzachter
- Advertenties (van eigen of externe producten)
- Educatie
- Betrokkenheid van werknemers vergroten
- Doelgroep entertainen
- Stimulatie van de Sales
- Impulsaankopen vergroten
- Doelgroep informeren
Meerdere toepassingen: Een oplossing!
Met de software en hardware van ADL Narrowcasting heeft u Narrowcasting van de hoogste kwaliteit voor iedere toepassingen in huis. Belangrijk hierbij is natuurlijk om vooraf het (communicatie)doel te bepalen en op welke termijn deze bereikt moet worden. Zo kan je het meest gericht uw doelgroep informeren en activeren. Wil je meer weten?
Wat is het verschil tussen een locatie zonder Narrowcasting en een locatie met Narrowcasting?
Zonder narrowcasting
Ouderwetse posters, prijslijsten, geprinte mededelingen of informatieborden aan de muur. Overvolle prikborden, verouderde, saaie teksten en een rommelige uitstraling. En: voor iedere locatie weer apart bijhouden wat er hangt.
Bovenstaand resulteert vaak in niet actuele informatie een verlaagt de interactie met jouw publiek. De rommelige uitstraling zorgt ervoor dat jouw doelgroep deze locatie snel voorbij loopt en juist wordt aangetrokken door dat ene merk welke wel gebruik maakt van dynamiek op de winkelvloer.
Met narrowcasting
Vlotte, professionele en eigentijdse communicatie met precies wat u wilt zeggen. Op ieder moment van de dag, inspelend op het moment, betrokken bij uw doelgroep. Plug & Play: altijd overal actueel en omzetverhogend!
Of het nu gaat om promoties, nieuws, evenementen of openingstijden, je kunt direct wijzigingen doorvoeren en jouw doelgroep op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen. Dit zorgt voor een actuele en dynamische ervaring voor jouw klanten of jouw eigen personeel. Daarnaast resulteert narrowcasting in een hogere effectiviteit van jouw marketinginspanning en een hogere ROI (Return on Investment). Je kunt zelfs de resultaten meten en jouw (communicatie)strategie daarop baseren en continu optimaliseren.
Wacht geen moment langer en zie met eigen ogen wat beeldcommunicatie voor ú kan doen.
We denken graag met u mee. Al vele enthousiaste professionals gingen u voor: onze installaties zijn te bewonderen in honderden kantoren, restaurants, scholen, universiteiten, overheidsorganisaties en winkels in de Benelux.
Wanneer maakt u de omschakeling?
Onderscheidend in
- Flexibiliteit
- Persoonlijk advies
- Beste service
- Snelle installatie
- Uitsluitend topmerken